CONTACT

VEELGESTELDE VRAGEN

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je jouw bestelling op een werkdag vóór 17:00 uur plaatst, wordt deze nog dezelfde dag verzonden en krijg jij de bestelde artikelen de volgende werkdag in huis. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-link. Hiermee kun je de voortgang van de zending volgen.

Ik heb betaald, maar nog geen verzendbevestiging gekregen, wat nu?

Geen zorgen! Soms duurt het even voordat de verzendbevestiging in je mailbox verschijnt. Controleer ook even je spammap of ongewenste e-mail.

Heb je na 24 uur nog niks ontvangen? Stuur dan een mailtje naar info@padelske.nl, dan kijken we het meteen voor je na.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of aanpassen?

Zodra je bestelling is geplaatst, gaat ons verzendproces snel van start. Daardoor kunnen we bestellingen meestal niet meer aanpassen of annuleren.

Wil je toch iets veranderen? Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar info@padelske.nl. We kunnen niets beloven, maar we doen ons best om je te helpen!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, natuurlijk!

Retourtermijn:

Je mag je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren — zonder dat je een reden hoeft op te geven.

Voorwaarden:

  • Het product moet ongebruikt en in originele staat zijn.
  • De verpakking mag geopend zijn, maar het artikel moet nog verkoopbaar zijn.
  • Verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug.